MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, January 9, 2015

lagi 83 sen

 masih kau kengkawan ingat ngan heartbeat?sekian lama mendaftar belom pernah lg kita merasa duit dari heartbeat tadi ni baru teringat nak buka..tu pon memula tak ingat apa pasword..tapi mujor la kita ni jenis pakai satu je username ngan password senang la nak tibai2 pon hehe

bila cek nengok lagi 83 sen bole la cashout adui berjaman! berjinggut! haha...tolong la klik la skit..bole la kita cashkan RM50 masuk tabung oliday hehe...besnye kan kwn2 yg dah mrasa ratus2, ribu2 duit heartbeat ni

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

2 ribu orang memberikan idea bernas:

Cik Ecah said... [Reply to comment]

bnyknyaaa...ecah punya bape sen jer ada..hahaha...*maluuu*

dilazfamily said... [Reply to comment]

betul tu nana, dilla pun lum rasa lagi duit heartbeat ni.
Dilla dah klik, meh klik dilla yer Heartbeat sekali. Hari2 Dilla dtg sini klik ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...