MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, January 8, 2015

NURUL DAMIA AMNAN BT MOHAMMAD AMRUL FAZLEE

ha...amek kau..sape suh letak nama anak panjang2 kan..bila dah masuk skolah hazabedah nak menulis kat buku skolah...heheh..memang tak lah nak nulis wei..bukan satu je buku bpuluh2 buku ngan skolah agama lagi..

aritu kita g la tesco nak caril selfink cop ni..mamatisya bli kt sana RM10 je..klw nak tau selfink ni mahal...dalam RM26-35 harga dia..skali kedai kt tesco tu dah tutup..udahnye kita buat cop biasa ni jela..stamp pon dah ada kat umah tu..xpela..tahan lama skit kan wat cop gini tahun2 depan bole pakai lagi

kita buat tulisan century gothic RM6 je
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

7 ribu orang memberikan idea bernas:

myfara FLK said... [Reply to comment]

idea yg bagus..

mama tisya said... [Reply to comment]

aritu pn mmg nk cr cop camgini gk la...tp xjd...mmg pjg tul nama mia..mmg kena wat cop..kalo tk, mau lenguh tgn tulis..hehe

Maria Firdz said... [Reply to comment]

mmg lnguh tgh nak tulis.. cop e sng..

AdanyaKauUntukku said... [Reply to comment]

itulah..dulu nak letak nama si Alieyah . Senah je...senang....tapi bila nak register terus tertukar Nur Fatin Alieyah...dah berjela jadinya...ahaks.....

lia said... [Reply to comment]

Sama la ktorg... Wat cop gak tp x terpikir nak wat 2 line, da panjang je sebaris ha3

AYuNG said... [Reply to comment]

panjang nama...
hehe...

adianiez AIDA said... [Reply to comment]

aida kolot lagi...
pakai tulis tgn :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...