MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, February 27, 2015

dinner @ restoran seri mesra ikan bakar & seafood PD

aritu balik pd dah gelap...kakak minta nak singgah makan..masa tu mmg btol2 tengah lalu depan restoran seri mesra ni..tros kita ajak dia singgah makan sini..saje nak banje diorang..dah lama xbanje diorang makan kt luar..

skang ni mmg jarang makan luar sebab darwish memang akan buat hal...yg menyebabkan kita makan tak kenyang...ada saje xkena dia klw makan luar..baru dok dalam seat tak sampai 5 minit dah menjerit nak turun...nak pinggan makan sendiri la abes di tabur nye nasi kt lantai..nak sudu la dia ketuk2 meja..allah...mmg menguji kesabaran btol adik ni haha....urut dada banyak2 la ibu ni sementara nak tunggu besar kan...gini la kerenah budak2 sok dah besar ngan nengada siapp la..hahaha dapat ibu garang naseb la dikk

ni kali kedua makan sini.so far sedap menepati citarasa.
lauk yg kita oder siakap steam asam boi, pepahat sambal ngan sotong tepung, nasi 3 termasuk air RM94.00, rasa macam dah naik harga aritu makan lebey kurang menu ni gak dalam 70 lebey je.

 sotong tepung
 pepahat sambal rasanya lagi sedap dekat jeram
 siakap asam boi mabeles





Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

1 ribu orang memberikan idea bernas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...