MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, February 10, 2015

hadiah contest

 dah lama xdapat adiah...heheh skang dah menang kecik2 pon jadi la..tu yang buat lagi semangat nak join contest tu...memang la bizi & xde masa tapi pandai2 la curik masa kan...


 yang ni hadiah conso 7 eleven barangan coca cola bernilai RM100 kita dapat 2 beg satu utk anak buah kita masukkan utk dia skali hehehe
ada air tin 6 botol, botol air, bekas tupperware, headphone, topi, notebook & beg
 hadiah contest johnson lotion
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

7 ribu orang memberikan idea bernas:

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

tahniah
memang syok dapat hadiah klu join contest kan?
aku lama dah tak join

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

alhamdulillah rezeki

eima said... [Reply to comment]

tahniah dear ... ok la tu
semoga murah rezeki lagi !!

Mama Idlan Irsyad said... [Reply to comment]

wah bestnya.. jaa dl semangatla nak join..pastu skrg dh hlg semangat tu..hehe.. insya allah pasni nk jadi rajin blk..

Cikna said... [Reply to comment]

Tahniah, bertuahnye dia.......;-)

Norliza Nordin said... [Reply to comment]

Tahniahhh :)

Lynn Damya said... [Reply to comment]

Salam, wahh tahniah!! best betul menang banyak barang..heheh :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...