MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, February 4, 2015

kakak & the gang

weken lepas bawa la kakak g titiwangsa...dd nye keje partime carik duit lebey nak bli banglo harga sejuta..ahaha..jadi tinggal la mak ngan anak2 bawa diri kat umah..kita apa lagi tros la bawa mia ngan adik g umah tokwan..dok umah sendiri kang adik tu ada je yang tak kena nye kang..g umah tokwan baru la ceria skit idop sebab ramai kawan

memula tu mia ajak g tasik keramat je kat umah tokwan, dia ajak skali mek & pia kazen dia, anak2 kakak join skali masing2 bawa roller blade..bile nengok seme ngan roller blade tros plan bertukar...dari nak g tasik keramat tersesat sampai titiwangsa..ye la tasik keramat tu mada ada tempat main roller blade...kita pon pecut la g titiwangsa...dah pesan ngan diorang sejam je bole main..sebab kuar umah pon dah lewat kul 5.30...

kali ni sonok la skit kakak main sebab ada 2 orang geng...ni seme kakak la nye pasal...dia yang memula ada roller blade..dah kazen2 pon seme minta kat mak memasing nak roller blade juga...







kemain buat aksi2 mementang dh terer

video

video


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

2 ribu orang memberikan idea bernas:

lia ummiirfan said... [Reply to comment]

happynya..!! :))

Lynn Damya said... [Reply to comment]

Salam, kemain hebat lagi bebudak ni main, relax je..sy xreti langsung main benda ni, kesian betul~ hahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...