MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, March 6, 2015

cuti mengutip hadiah

 semalam amek hafday g collect hadiah yang menang contest brother aritu.bawa la adik skali..ingatkan besa sangat adiahnye sebab menang 4 nama kan hehe...sampai je amek adiah diah ada sesi photography plak..nak letak kat pesbuk diorang nanti.adiahnya 3 biji label maker & 1 biji pc conncetor label maker.

kita nak letgo menda ni kalau ada sape2 berminat bole wasap terus k...buat masa skang label maker dah ada orang beli 1 so ada lagi 2 yang pc connector label maker blom ada orang bli lagi.



 yang ni retail price dia RM399 kita jual RM300
 retail price RM109 nak letgo RM80
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

6 ribu orang memberikan idea bernas:

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Tahniah!!!

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said... [Reply to comment]

Tahniah nana :)

Cik Ecah said... [Reply to comment]

bestnyaaaa...

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

congrats

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said... [Reply to comment]

ila dok pikir apa bendala mcm remote tue hihi

Lynn Damya said... [Reply to comment]

Salam, hahaha wahhh bestnyeeee banyak betul dpt sampai 4 ketul terus..simpan lah sebijik kak, buat main2..sbb dpt free kan~ hahah! sy xreti guna lah pulak :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...