MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, March 6, 2015

REZKI ORANG BLANJA

rezeki jangan di tolak..musuh jangan di cari..hehee...ni ada hamba allah yang baik ati blanje makan kenny rogers.alhamdulillah...lama xmakan KR.pestime oder desert..ye la kr kan ada set muffin buat apa nak oder..ni sebab org banje kan tu oder wahahaha...kohaja kan..klw makan sendri tu makan je la apa yg dalam set hahaha...mekaseh kepada hamba allah berkenaan...sayang dia bukan islam..kalau dia orang islam banyak pahala dia dapat heheheh...


cheese cake sedap
choc cake hanya indah pada rupa..
hakikatnya..kalau awak balik ke dinding bole tembus dinding itu...hahaha
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

4 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

org blanje harus order extra kn...tp dessert kt kennyrogers tk sedap

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

sedapnya/...kita dah lama tak makan KR

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said... [Reply to comment]

Assalam nana,
laaaaaaaa
baru nak kata kek cekelat tu nampak tempting
sekali uols kata boleh baling dinding he3

Lynn Damya said... [Reply to comment]

Salam, haha sedapnyeee semua...tp kek pulak slek ek...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...