MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, April 15, 2015

alahai darwish amnan

aritu tengah dok kemas2 umah, tetiba darwish keluar dari bilik kakak

nyenyum...nyenyum dia cakap (senyum, kalau cakap camtu mcm suh kita amek gamba dia la..)

ibu : ok la meh..nyenyum meh...ready phone nak amek gamba
skali masa nak snap pic tu ternampak celah kangkang dia spende kakak..
hahahah...adik..adik tah bile masa dia amek spenda kakak dia pakai
dah la pakai pon salah..dua2 kaki masuk satu lubang hahahah...
eii geram tol budak ni tau
kalau nak ngemas umah mmg xle time dia jaga camni
kena tunggu dia tido baru bole buat keje
kalau tak kang time kita lipat baju dia g punggah kain dah siap lipat
kadang tu kain tak lipat lagi dia g taruk kat kotak baju kakak...
ada je menda nak kacau


adik...adik..mcm2 hal!

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

7 ribu orang memberikan idea bernas:

Sura Mohd said... [Reply to comment]

comeynya adik nyenyum..:)

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

bijak la si kecik ni...panjang akai dia yee

Ratu Hatiku said... [Reply to comment]

Hehe...cute! Pandai posing plak tu....

lia ummiirfan said... [Reply to comment]

haha! i baca ni pun jadi geramm.. nak cubit pipi dia tu.. hihi..

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

haahaa..! noti la u! tp banyak akal.. klu dulu time kecik, aloorrr baiknya dok dendiam, skrg kemain lg dia ye heheh

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said... [Reply to comment]

Assalam nana,
encemnya adik nyenyum
he3

ida ahmad said... [Reply to comment]

pakai underwear sendiri tu yg dasyat dah! hehe.. sekali salah masuk daa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...