MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, April 3, 2015

cadar patchwork murah

dah lama dok usha cadar ni..biasa g tesco ke aeon big ke ada la org jual2 tepi eskelator tu nengok rege dalam 130-150 baru ni tengok member jual RM100 je..murah dah ni..ada kita jumpe murah RM98 tapi kena bli 3 baru dapat rege tu...jenuh plak nak cari kawan2 oder sesama kan...so apa lagi cargas la oder kat ain, dia siap anta sampai umah lagi..

kita nye pilihan ofkoz la kaler pepel...hahahaha...tah mata ni tak tertarik ngan kaler lain la.ok ni nak promote la skit kot korang cari cadar patchwork ni kan....mana2 yg dok area klang valley bole la contact ain..free delivery yea utk klang valley



Cadar Patchwork utk queen size bed
100 % cotton dgn "White Cotton" filling

Spesifikasi:
1 PC SHEET 230 X 250 CM
2 PCS PILLOW CASE 50CM X 70 CM + 5CM

Keistimewaan:
*Cadar "melekat" ke tilam, tidak perlu susah payah membetulkan cadar selepas tidur setiap pagi.
*Kain cotton menyejukkan ketika malam yg panas dan menghangatkan ketika malam yg sejuk
*Corak menarik, warna warni dan tidak mudah luntur.

Harga:
RM100 best price
Doorstep delivery percuma (Lembah Klang shj)

Hubungi segera utk membuat pilihan anda.
Stok terhad utk semua design.
Rujuk No. Code ketika membuat pesanan.

Hubungi: Whatsapp +60123136496 (Noor Ain)


ni la cadar kita bli kain dia tebal, sedap tak panas pastu tak de konyok2 klw bangun pagi elok je terletak camgitu
 ni contoh2 design yg ada..saje aku amek seme pepel je hahahaha

 aritu nak amek yang ni tapi da abes stok


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

5 ribu orang memberikan idea bernas:

juelee said... [Reply to comment]

saya pun suka pakai PW ni sbb tak konyok bangun pagi, takyah nk kemas beriya sangat. tgh mengumpul bt koleksi.. ritu beli kat china RM60 je hihihi sana murah gile

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

cantik la design dia

AyuArjuna BiGoshh said... [Reply to comment]

teringin nak beli satu

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said... [Reply to comment]

budak opis aku jual rm95

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

i pun suka..kat umah memang pakai cadar ni..dh lama dh beli time mula2 kuar dulu..mahal la dulu2...dekat Rm200

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...