MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, April 7, 2015

lembaga apakah ini?

semalam datang opis..tetiba azie budak opismate cakap

kak...malam tadi saya g a famosa
lepas tu saya amek gambar....
akak tau tak masa saya nak snap view dekat a famosa
saya tersnap benda lain

hah??benda apa?benda apa?hhaha..ko tau la aku kan mak jemah skit...dia pon amek handphone dia terus tunjuk gamba ni.

ayat pertama yang terkeluar

yallah azie..mana kepala dia???
gile lah...real2 ha depan2 je benda ni berbaju putih tanpa kepala


azie kata dia nak snap panorama, klw iphone kan ada panorama kita bole amek gambar 360 darjah..azie kata sampai je suku dia nak snap tu tiba2 dah tak bole gerak dah so dia save setakat mana yang jalan je...

aku tak rasa azie edit..tak de keje plak dia nak edit kan..dia pon bukan reti bab edit2 gambar ni..kira2 claim orang pandai la dia...

jadi..korang nilaikan lah sendiri terpulang la...nak kata edit ke apa..klw dah tuan badan kata dia tak edit maka aku percayalah gamba ni ori.
 alah..benda ni pon makluk allah juga kan...

P/S : aku share je korang nak caya tak caya korang punya pasal la kan..xyah nak komen yg menyakitkan ati kan sini ok
azie kata septutnya depan dia ada 4 orang budak lelaki tengah berjalan tapi xde sorang pon pakai baju putih, yg dia ingat kedudukan sorang budak lelaki tu betul2 sebelah lembaga tu
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

11 ribu orang memberikan idea bernas:

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

menyeramkannnn

Fara Dilot said... [Reply to comment]

takkan aa lembaga bawak beg ada botol air tapurware? haha

kan konsep pon panorama kan.. azie die kan cantum2 kan gambar.. tertindih la tu frame kiri dan frame kanan.. :D

mummy_ayu said... [Reply to comment]

scary nya...mlm tadi tgk kat FB ingat ada yg main2 or buat lawak.. rupanya betul...tak leh nak kata apa2 la..

Nana said... [Reply to comment]

@Fara Dilot

fyi azie tu kata ada budak sebelah lembaga tu diorang berempat tp yang masuk frame 2 je lagi 2 dah ke depan

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said... [Reply to comment]

Assalam nana,
scary hokeyh
tgn dia kat depan cenggitu

eima said... [Reply to comment]

tetiba aku meremang .... creepy

Sayap Biru said... [Reply to comment]

@Fara Dilot


kalo perhati betol2 yangbbw beg tu kwn si azie & dia di tutupi lembaga putih tu , tp ..
nmpak mcm superimpose sbb lembaga tu lebih jelas smpai menutupi kawan2

tp tgok lebih jelas lagi lembaga putih tu berada diantara kawan1 didepan kalo superimpose sure kain putih tu menutupi kaki kawan1

Mona Lea said... [Reply to comment]

misteri ni..

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed said... [Reply to comment]

Baru terbaca entry ni..nape seram sangat//hukhukhuk

~aSHa~ said... [Reply to comment]

gurlpppp

seraa rose said... [Reply to comment]

Ya Allah kene plak tngok masa ni.. ttp lptop tido lah jwb dia ni.. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...