MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, April 8, 2015

ragam anak2



 qisya : em...mek tak tau la nak pilih sape....
rayyan ke darwish ni???
 jap ek...mek fikir dulu...
(sambil2 mulut muncung fikir sama2) ahahaha....
rayyan : qisya..jom la ngan kita
qisya: ish...ish...nanti la mek pilih dulu
qisya : ok la darwish mek pilih darwish la..
darwish : yes..ok jom kita g jalan
 darwish : jom2 cepat2 kita lari nanti rayyan nampak...
 darwish : sorry bro...gua amek qisya bawa g jalan
rayyan : sob..sob..xpela...gua redho hug skit..
 rayyan : air di cincang tak kan putus..pergi la bawa qisya jalan
.
muah cikeddd hahahaa
.
maka ibu pon restu siapa pilihan anak2 ibu...hahaha
eh eh qisya tu tangan kat mana tu tangan?hehehe
 
eiii.. geram tau tak?semua sama je perangai kasi lepas kat bawah berterabur seme lari hahaha...terkicit2 la mak2 mengejar.haih..kurus!


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

7 ribu orang memberikan idea bernas:

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

comey2 belaka! pasni tambah lg sorg anak nana keding :)

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

seronok bila tgk anak besar2 gini kan...

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

comelnya mreka..nanti bila dah besar suruh dorang tgk balik gambar2 nih semua..kompem malu2 kucing...hahaha

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said... [Reply to comment]

Assalam nana,
he3
ni dah berap kali iols nengok gambor mudak 3 ketui itu
setiap kali mesti tergelak jugaks he3

Dewi Aja said... [Reply to comment]

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Nabila Syifa said... [Reply to comment]

alolo...cute.geram

~aSHa~ said... [Reply to comment]

alahaiii comey nye.....

dialog pun mmg kena2 jerk

ihihih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...