MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, April 2, 2015

rezeki contest

rajin usaha tangga kejayaan kan?hehe..skang ni dah mula nak aktif balik join contest mana yang termampu je..kalau nak ikut seme memang tak terkejar nye


ok ni menang kat FB goodnite
bukan la contest pon dia first come first serve utk 1000 orang pertama 
 kita pilih redeem kat ikano bole redeem 17-19 april nanti
dapat 2 biji bantal sebab guna nama amrul lagi satu
conso prize contest tupperware dapat fridge magnet gamba yang disubmit
menang kt fb UCMAS kena snap pic teksi yang ada iklan ucmas ni
hadiah dia?saspen tak tau apa..
ada yg dapat tv lcd ada yang dapat kamera ala2 gopro ni kita xtau dapat apa
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

7 ribu orang memberikan idea bernas:

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

alhamdulillah rezeki..tahniah nana

Sheila Mutalib said... [Reply to comment]

Tahniah.. best kan dpt hadiah ni.. x kire la hadiah ape.

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

rajinnya!
tu la hasil dia :)
tahniah nana

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

tahniah!!!

mama tisya said... [Reply to comment]

tahniah..yg last tgu adiah saspen tu sure berdebar2..slamat menunggu..nanti update dpt adiah apa

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said... [Reply to comment]

Assalam nana,
syoknyaaaaaaaa
tahniah uols :)

adianiez AIDA said... [Reply to comment]

tahniah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...