MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, April 9, 2015

setelah 3 bulan dapur tak berasap

 pergh gile lama tak masak...dekat 3 bulan la...sejak amrul wat keje partime ni, memang dia tak de kat umah weken, so weken je kita angkut anak2 g umah mak, makan sana...dok umah pon bosan kan..internet kadang slow je kekeke...g umah mak ada wifi bole join contest masa tengah2 free

ni dah pindah umah baru, dah pasang unifi makanya weken kita dok terperuk kat umah je la..mia pon tak bosan bole buka youtube layan cite barbie sampai lebam.seminggu kt rumah baru ni, ni ha la baru masak last weken.tu pon sebab rindu sngt nak memasak..lama tinggalkan kuali heheh...

jadi ni la menu utk pembukaan di rumah baru..sambal udang petai (mekaseh la ada org sudi kopek petai..sebab dia suh masak cepat2 nak g keje, ye la nak cepat kena la tolong kan hehe) ayam kicap tu masak cincai je xde cili api sebab malas turun g kedai, pastu solok lada peberet si suami.

moga minggu2 akan dtg semangat memasak akan meresap dalam jiwa hahah....



Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

5 ribu orang memberikan idea bernas:

~aSHa~ said... [Reply to comment]

kalo dah start aura rajin memasak sure terus melekat

mshazadoes said... [Reply to comment]

akak isi ikan yang bercili tu cam sedap je.rajin akak buat eh

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

sangat-sangat-sangat menyelerakan!

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

ok semua sedap...

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said... [Reply to comment]

Assalam nana,
3bulan tak berasap
sekali berasap 3 menu sekali he3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...