MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, April 24, 2015

teman bermain teman bergaduh

 ni la dia teman gaduhh teman main..

si kakak tu pangai xnak mengalah ngan adik pon dia nk balas klw adik pukul
ibu?haa...itu jam hinggap la rotan kat kakak...
biarkan dia..dari kecik kena ajar..mengalah ngan adik...adik kecik lagi bukan sakit pon kalau adik pukul
weken tu klw duduk kt umah serabut kadang...tengah main elok dedua tu kang kang bunyi la adik mlalak...tu xlain gaduh la ngan kakak tu...
kalau ada masa gembira gelak jerit2 tu kemain tak ingat dunia...
kakak kadang tido umah tokwan satu malam esok pagi g amek dia berlari dia nak cium adik...
eleh dah tak jumpe satu malam tau plak rindu..
kalau ada depan mata tu kang ada je menda dia nak gadoh



 nengok abang main bola
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

6 ribu orang memberikan idea bernas:

juelee said... [Reply to comment]

sama la kat umah ni pun.. bila baik kemain peluk2 ciom2.. kalau berebut brg kang, dedua takmo mengalah. last2 mama amek buang. puas ati seme

Lea Montana said... [Reply to comment]

kalau masa baik tu, baik betul kan....

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

kt umah ni plak, si adik yg suka sakat si abg..penin,penin.. ni tambah lg sorg cemana tah jadiknya

Azeda Ahmad said... [Reply to comment]

nice entry..jom singgah blog sy..http://urbanfazz.blogspot.com

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

mmg nampak geng tu

Lynn Damya said... [Reply to comment]

Salam, hahaha mcm saye masa kecik2 dulu...rase xsuke betul dgn adik, hahahahaha tp bila dah besar, barulah ngam..hihi :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...