MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, May 13, 2015

hari sukan sekolah kakak

 eksited ko..ibu nak nengok kakak sukan..apa taknya sepanjang kakak sekolah bdari tadika tak pernah kesempatan nengok dia berkasi dalam hari sukan, masa tadika 5 tahun kat johor dulu..kena plak weken tu ada kenduri kat kl so xdapat join sukan...pastu tadika 6 tahuna plak tadika buat hari potensi mcm pertandingan nasyid, kompang seme diorang tak buat hari sukan..so tahun ni tahun pertama la kakak beraksi dalam hari sukan

kemain semangat seme bangun pagi2...sian adik weken2 pon kena siap2 cam ari ibu keje hehe....kakak masuk pertandingan bawa bola dalam gelung rotan, tu satu je acara untuk tahun satu.utk sesi petang hanya ada 3 darjah saje, darjah 1,2 & 3 so cepat la habis dia nye sukan...

kumpulan kakak juara dapat la pingat emas...kemain suke la kakak...heheh..memula sebelum sampai tu kita saje la bakar2 dia..eleh kumpulan kakak mest kalah ni...hahaha saje je..kasi bako dia..pastu dia cakap xpe nanti kakak nak buat sungguh2 nak menang no 2, hahaha..eh pesal plak nk menang no 2 orang nak menang tempat pertama...dia jawab kakak tak suka no 1 kakak suke no 2 hahah..mcm2 hal

  lambat lagi ke nak start ni..hehe
 ni anak buah form 2 berat 65kg okbai hahaha
 with kazen2

 

 pingat ni wakil je amek utk semua so xde la gambo ateh podium



 nengok apa jadi dengan darwish amnan..dia berlari kat padang tak henti2 sikit pon tak diam..bila dia dahaga dia datang kt ibu pastu dia lari lagi abes kotor seluar ngan rambut serabai2 peluh
serabai abes dah seme haha...


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

2 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

tahniah mia..oh nk no 2 bkn no1...tisya aritu darjah 2 br adiahnye medal..darjah 1 dlu adiah tuppeware

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

tahniah kakak mia!
sekolah zakwan xde sukan pun lg.. lambat jek
banyak skolah dah buat sukan awal2 dah..
darwish.. mmg anak daddy la, hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...