MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, May 14, 2015

lunch @ royale chulan damansara

 ari isnin cuti semata nak kolek adiah2 contest pastu redeem voucher lunch buffet kat royale chulan damansara.ktorg pegi lewat dah..kul 1.15 baru sampai hotel sebab bz g amek adiah kt tropicana mall & sunway pyramid.

alhamdulillah..syukur sekali lagi..murah rezeki bulan ni dapat 2 voucher makan dekat hotel..nak bayar sendiri memang tak lah..heheh....macam2 makanan ada & yang penting semuanya sedap! desert dia terbaik baq hang...mantap lagi best dari pullman aritu. so aritu dating bedua je la...dah voucher nye utk 2 org je kan..lunch buffet ni harga RM70++ hehe sempat lg tanya sebelum balik.


erkkk..koyang hehe alhamdulillah tq royale chulan
.
dalam satu pinggan ni xde satu pon xsedap seme sedap
.
daging salai masak lemak cili api dia terbaik!
 yang ni xtau apa nama tp ala2 teppanyaki sedap gile kot 2x tambah
.
choc fountain dia pait skit coklatnye
 









Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

3 ribu orang memberikan idea bernas:

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

wahhh rezeki ni....sedap la banyak makanan ni

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

adoiii lapo nengok pencuci mulutnya tu..
murah rezki nana, alhamdulillah :)

Sue-Rya Qistina said... [Reply to comment]

murah rezeki nana..syukur alhamdulillah..terliuq kita tgk..

suriaqistina.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...