MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, June 30, 2015

11 ramadhan : mee kari & puding laici

semenjak puasa ni jarang2 juga buka makan nasi,ni kita la request kat mak...buat mee kari hehe...dah lama tak makan..ma buat mee kari kita buat desert puding laici.adui dui...masakan ma mmg tak kan sama ngan orang lain kan...kita buat mee kari tak sesedap mak kita buat..rasanya dah ikut dah resepi dia seme...

suka ltk bawang goreng, daun sup & taugeh banyak2
nyam! klw ada kerang mmg mantopp
puding laici ni 15mnt je siap..
sepeket agar2 masak ngan 700ml air dah cair agar2 masukkan gula sesenduk pastu tuang susu cair
laici dalam tin tu blend dulu sebelum masuk dalam piuk dah siap
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

1 ribu orang memberikan idea bernas:

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

aku pon cukup suke letak bawang goreng banyak2...crunchy je..hahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...