MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, June 24, 2015

i love you kakak..

kakak....
ibu sayang kakak....
tiap hari ibu doakan allah kurniakan kesihatan yang baik untuk anak2 ibu...bukan kakak je..adik pun
ibu selalu doakan kesejahteraan anak2 ibu...
moga kakak jadi anak yang solehah, anak yang cerdik, anak yang rajin...
anak yang taat kepada perintah allah....
buat apa yang diperintakan tinggalkan apa yang dilarang...
walau pun ibu selalu marah kakak...
ibu nak kakak tau ibu marah bukan sebab ibu benci tapi sebab ibu sayang....
semoga kakak belajar rajin2...jadi contoh untuk adik
biar kita tak kaya harta tapi kita kaya ilmu...
Ilmu Itu Menjaga Kamu Tetapi Harta Itu Kamu Yang Menjaganya.
  Sungguh Ilmu Lebih Berharga Daripada Harta.
kakak & adik lah harta ibu dunia akhirat ♥

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

5 ribu orang memberikan idea bernas:

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Mata masuk habuk...
Huwaaaa

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

serius cantik muka mia pakai tudung tau nana...mmg muka nana ni

eima said... [Reply to comment]

fotogenik nye korg ni ..lawa sgt2 gambar

::NureeN:: said... [Reply to comment]

comelnyerr 2 beranak ni
cantik tudung kakak... aim jugak nk g beli mcm tu
sama la kita, kakak sya pon slalu tanya kenapa mummy garang sgt ngan dia, ngan adik2 tak pulak hihiii

Lynn Damya said... [Reply to comment]

Salam, so sweet...nati dia dah besar, suruh dia stalker balik blog akak ni, mesti terharu kla baca entry ni.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...