MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, June 19, 2015

MENU 1 RAMADHAN

 balik keje kan awal..sempat sangat nak masak..amek darwish sampai umah kul 5, kita cam biasa la buka puasa umah mak..balik keje senseng lengan tolong la masak apa yang patut...ni menu 1 ramadhan...

kita masak paprik campur ma masak bawal percik lepas tu pukul 5,30 tu tanya ma xde kuih ke kita nak buka ni...ma kata xde..kita tengok kat kabinet ada roti, buka peti ais ada susu cair, telor & butter.hah ni bahan dah ada ni pantas je blende telor, buter, susu & gula pastu curahkan dalam loyang 5 minit je masa nak blend segala..masak plak stengah jam...kul 6 siap! pastu sesambil tunggu puding masak buat la kuah custard dia...ada masa lagi sejam dok lepak2 depan tv..dok buka fb cari contest haha sempat lagi!

seronok masak bulan puasa ni...bole kutip pahala berganda2 menyediakan makanan utk orang berbuka...adik2 suka sangat la puding roti kita tu...sekejapan je habes seloyang


 puding roti bodo2 je..xde kismis xde hape..hahah...jangan di pandang pada rupa yang togel..rasa sekali nak 10x hahah..over!
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

5 ribu orang memberikan idea bernas:

mshazadoes said... [Reply to comment]

akak puding roti tu nampak mengoda lah :P

Amanda Suria said... [Reply to comment]

Salam...selamat berpuasa ye...best nya dpt berbuka ngan family

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Akk pn suka sgt msk ms bln pose

eima said... [Reply to comment]

kaaannn best masak bulan posa .... ai yg jarang masak ni .... syok pulak masak bulan posa sambil kalut2 hahahah

eima said... [Reply to comment]

kaaannn best masak bulan posa .... ai yg jarang masak ni .... syok pulak masak bulan posa sambil kalut2 hahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...