MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, July 6, 2015

16 ramadhan

last week ari jumaat dah cakap kt ma xyah masak..nak bli sate buka puasa..dia kata nak masak nasi impit je,balik keje nengok dah siap mehun sup hehe..katanya makan sate je tak kenyang tu dia buat mehun sup

sepanjang bulan puasa baru 4 kali berbuka makan nasi, masa awal2 puasa aritu ada la skali makan nasi lauk2, pastu nasi kerabu, pastu nasi tomato, pastu nasi ayam, selain dari tu seme menu selain nasi...mmg umah mak kita pesen gitu..xbape suke buka puasa makan nasi..alasan nye nanti klw buka makan nasi sahur tak lalu makan nasi hehe..kita ok je mana2..asal kenyang

mehun sup ni stakat arini dah 3 kali ulang mmg antara kegemaran ni mehun sup, laksa, mee kari, mee goreng basah tu mmg akan biasa ulang.

seb baik ada org jual sate kat pasar malam jelatek, ingat bulan2 puasa xde orang jual sate
tp klw pasar2 ramadhan pon mana ada org jual sate kan?seb baik ada..klw tak de aritu mmg kena terjah samuri sate kt melati dah
yang ni secucuk 70 sen isi beso2 kuah sedap


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

1 ribu orang memberikan idea bernas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...