MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, July 28, 2015

3 syawal @ melaka

 memandangkan raya tahun ni kt kl...so boring kan xtau nak g beraya mana..sebab sedara mara seme balik kampung..kita ajak mak kita g beraya kt melaka, rumah adik..dia pindah duduk melaka dah setahun, tapi kita blom pernah kesempatan lagi pegi umah dia...tu ajak ma..dia pon suka la bole g berjalan kan...

raya ke-3 nak elak jem nye pasal..kul 9 dah keluar rumah...kul 10.30 sampai bukit katil, melaka...pagi tu hujan lebat gila2...terpaksa la bawa slow je..tu pasal sampai lambat tu..kalau tak sejam dah sampai kot hahaha...jalan pon lengang je xde jem..risau gak sebab sebelum2 tu tgk orang update jem nak menghala ke arah selatan sana.

sampai je melaka..relek2 lepas zuhur tu cari la rumah kawan2 yang bole beraya...memula pegi rumah aty kawan pcm..ikut jalan dalam je..lebey kurang sekampung je dengan umah adik...aih dekat gile..klw naik moto xyah pakai helmet pon..tak sangka plak dekat je umah diorang..

dah abes beraya umah aty singgah plak durian tunggal beraya rumah kawan sekolah rendah..ktorg best fren masa darjah 5 & 6 dulu...dia dah lama pindah keje kat melaka...audi..seronok tak terkata dapat jumpa kawan lama...masa dok borak2 tetiba mak dia cakap eh fauzana gambar kamu besar dekat mydin kt mitc melaka tu..kita pon eh ye ke makcik?saya tak tahu...heheh..eh xkan kamu tak tahu gambar kamu keluar kt mydin...hahaha..sungguh..kalau xde orang gtau mmg kita tak tau...gamba utk contest tu kita pernah nengok kt form contest je...kt pasaraya tak pernah jumpe lagi..kot korang ternampak nanti snap la hehehehe

2 buah umah je la ari raya ke-3 aritu...seronok plak rasa raya melaka..sebenarnya ramai lg kawan2 ada kt melaka cuma masa je tak cukup nak g terjah.xpe next time!

 baju raya ke-2 tapi raya ke-3 baru sempat pakai
bli masa kt venduer festival kat matrade aritu
ramai plak puji baju ni cantik..eh eh....hahaha tq
 seronok btol budak2 ni main kt kampung orang..ada ayam itik, si darwish asik kejar ayam je keje dia


 beraya umah waty pcm
ktorg kenal thru forum kt internet dah lama dah..
sejak mia bb lagi...
 ni best fren saya beday ktorg pon selang sehari je...


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

5 ribu orang memberikan idea bernas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...