MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, July 30, 2015

beraya @ imigresen

ish..ingatkan ari raya imigresen tak ramai...rupanya penuh juga...nak buat camane dah sampai..hadap je la..dah la masa pegi tu tak bawa pasport lama...sebab kawan kata klw pasport dah expired tak yah bawa pon xpe...consider buat baru je..skali masa q cakap nak renew dia minta passport lama...dah..kena balik umah plak amek paspport seb baik la dekat je

2jam juga la nak buat pasport ni..dulu masa buat kt kluang sejam je siap...ni amek kesempatan la cuti raya aritu kan..g buat pasport nak g nye lambat lagi..awl bulan 9 nanti..tapi xpela buat awal2 senang..skang ni buat pasport rege RM200 utk 5 tahun budak bawah 12 years RM100.

haih..tak saba ni..tak saba..tak saba..

masa tunggu pasport siap dalam sejam selepas bayar..g turun kat tingkat bawah minum2 dulu..masa dok minum sekali ada sorang secret admire blanje capati..puiii hahaha..
dia cakap asal minum je..nah makan capati saya blanje
xkan nak tolak plak kan..bismillah la kita
ok siap da pasport baru..muka kemain lebau benci plak nengok, punca ni banyak makan kuih raya la ni hehehe
mest ada yang tanya..asal satu je pasport?mana anak2 nye passport..em xleh bawa mak tak kasi lagi2 darwish kocik lagi bahya mak kata naik bot bagai so..trip bertukar kepada bujang trip ;)


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

2 ribu orang memberikan idea bernas:

wan muliani said... [Reply to comment]

Nak bercuti kemana pulak ni?
Yani pernah passport hilang, nasib xperlu buat report bagai.

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Wahhh..bestnya!!!
Nak gi mana tuh?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...