MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, July 2, 2015

hadiah winx club untuk mia

semalam amek cuti half day semata nak collect hadiah..lepas je amek cheque dekat yeos g damansara utama plak amek hadiah mia..

hadiah yang mia menang hamper barangan winx club fevret dia bernilai RM150, dalam hamper tu ada beg sekolah, sepasang baju kurung & doll.balik dari amek hadiah singgah la umah mak nak kasi dia hadiah ni....kemain menjerit seronok si mia..hehe...siap cakap kakak nak pakai baju kurung ni hari raya ke-2 la..ye la kakak..kita raya kl tahun ni..mmg xde kemana la jawabnye raya kita..dok umah makan tido je la kejenye hehe...

alhamdulillah..syukur atas rezeki allah...dah la memang mia punya fevret cartoon winx club ni..


baju kurung siap ada gamba winx club
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

3 ribu orang memberikan idea bernas:

Badariah Umar said... [Reply to comment]

Tahniah...

Lynn Damya said... [Reply to comment]

Salam, wahhh untng si Mia..hadiah siap ade baju raye pulak tu, mmg ngam...tahniah :D

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

seronok mia dapat baju raya free ye..tahniah mia...ehh..tahniah mia...selaloo tahniah kat ibu dia..kikikikiik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...