MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, July 23, 2015

potong kek besday boy

entry peram lama dah ni..masa 14 july aritu 

sebab beday boy kan..kita kasi chance la kt dia tepek gamba dia banyak2...masa beday darwish aritu bli kek kat psitachio je...tapi nye kali ni tak sedap plak kek dia..biasa kek yg kita bli beday budak2 sedap je seme..ni harap rupa je lawa..kita pilih ni sebab suka nengok bunga kt tengah2 tu lawa je..tapi rasa dia adoi serba tak kena..blueberry dia manis pastu likat sampai pedih tekak ingatkan choc moist rupanya sponge kek je.lagi sedap kek buat sendiri heheh...

ala jadila..buat syarat je kan..beday mestilah ada kek..tp lepas buka la baru makan kek nye..
bile amek gambar darwish cam biasa la..suh dia senyum amboi kemain gedik dia pose senget2 kepala haha..sama mcm kakak kecik2..ni nampak gaya mmg menurun kakak juga ni pandai pose tapi dah beso cam kakak tak suke dh amek gambo

 nah layan la gamba gedik2 besday boy









Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

1 ribu orang memberikan idea bernas:

AdanyaKauUntukku said... [Reply to comment]

Happy Birthday handsome boy!!
Moga menjadi anak yang soleh...
jaga ibu ayah dan kakak ye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...