MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, August 5, 2015

13 tahun bersama love u all!

sabtu lepas pakat2 ngan geng kolej dulu..beraya rumah fiza ala...wife ucop whilca tu..., nak g nengok rumah baru dia pon yea juga sebenarnya..hehe...jauh juga rumahnya kat saujana utama sana..numpang hani je...naik kete dia..memula semua konfem datang..last minit 2 orang lagi tak dapat datang..so tinggal la kami berempat je yang reunion, dia memang gini mmg susah nak kumpulkan semua orang...so mana yang dapat kita proceed juga..sebab bukan senang nak kumpul seme camni

masa sampai ingatkan tuan rumah encik usop whilca xde...rupanya ada..heheh suh la si mia salam..dia bole kata takut..dia bisik eh ni macam hantu kak limah je..takut la nak salam ahahaha....adoi mia mcm la first time jumpe..sebelum ni pernah jumpe banyak kali dah..dok la takut juga nak salam...apa lagi nak suh amek gamba mmg tak la..hahaha...

lama juga la lepak umah fiza..ye la lama tak jumpe macam2 benda nak cerita..tq fiza jamu ktorg ngan mee rebus sedap!seronok la budak2 main lari2 dalam rumah..rumah besar kan..abes seme tangga diorang jelajah...dari tingkat satu sampai tingkat 3 haih...tak boleh nak larang..dah tu seme2 jadi geng tangga! hahaha...seronok btol la dapat jumpe kengkawan lama...cite2 gelak2 nanges sama2...

kami ni dulu satu kelas masa kolej amek seketerari dulu..kos seketari tak ramai..ni je la yang kekal lama..13 tahun dah..still berkawan & tak pernah putus hubungan..ginila kalau tak masa raya..masa besday anak2 tu je la ktorg jumpe..moga kami akan terus berkawan selamanya








 nengok la bebudak...berlari sana sini ngan si darwish bawah piano tu poning mak
 curi2 amek gamba encik usop whilca hahaa


 sempat lagi ina & co berselfie ngan usop whilca kekeke...



Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

4 ribu orang memberikan idea bernas:

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

cantek umahnya..
semoga korang trus bersahabat sampai bebila :)

Nieyl said... [Reply to comment]

Assalamualaikum..selamat pagi...
Nieyl singgah di sini =)
semoga persahabatan kekal sampai bila²

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Semoga berkekalan smpi bila2..

Lynn Damya said... [Reply to comment]

Salam, wah pic last yg sebelah usop wilcha tu ke bini dia? cantik orgnya! tak sangka kwn akak je rupanya..hehe..muka akak dgn kawan2 semua dh mcm sama, mcm adik beradik je, haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...