MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, August 25, 2015

majlis raya 29 syawal

cam biasalah..hujung2 raya surau depan umah mak buat majlis raya..mak plak sedekah 4bungkus mehun singapore yang dimasak dengan penuh kasih sayang.cam taun2 sudah juga..menu memang meriah sebab ramai tukang sponser..ada yang sponser kambing, sate, apam balik, kuew toew kuih muih & mcm2 la..tak larat nk makan

kita menda lain xpandang sangat dah..nampak kambing je ahaha..tahun ni puas btol dapat makan kambing masa open house.sambil2 makan dia buat cabutan bertuah..ma la bertuah nama naik..dapat la hamper seketol.

untuk budak2 plak memasing dapat duit raya dari 2 orang yg murah hati (orang yg sama mcm tahun2 sudah so dapat la 2 peket angpow satu duit merah satu duit ijau..) sonok lah budak2..muga murah rezeki orang yg berkenaan..kita pon xnak ketinggalana beratur ngan darwish kolek duit raya..hehe..ok la dapat la jumlah terkumpul RM30 duit budak2 malam tu hehe

tu tudung pepel mak kita jaga booth lontong

 aiskrim darwish ulang 4 kali abes seme flavour dia rasa


.
mabelessss daging xbau lembut plak tu complete ngan mash potato & salad tp kita xsuke sayor so xamek salad



Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

2 ribu orang memberikan idea bernas:

Yan Ty said... [Reply to comment]

Meriahnya smbutan hr ry...

Amanda Suria said... [Reply to comment]

Meriahnya kan...ramai yg pemurah sekarang walau ekonomi negara agak parah...moga allah bg rezeki lagi kat semua

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...