MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, August 19, 2015

menang Telefon Lenovo A369i

alhamdulillah..rezeki syawal...hobi suka sangat posing2 kan tak sangka menang..mana taknye beratus2 orang hantar penyertaan 10 orang je pemenang dipilih, kita tak tau lah gambar mana yang diorang pilih sebab hantar banyak juga gamba nye..

tapi rasanya cmm bole agak je..gambar paling gedik antara semua gambar raya tahun ni yang pusing2 kain kembang tu hahaha...kita jarang menang gajet2 ni dulu pernah menang ipad, instax kamera tu je kot gajet yg pernah menang.

apa2 syukur sangat..sebab bukan senang nak terpilih.adiah blom dapat lagi tapi dah ada orang pm nak beli..hehe nengok la camane plan nye xnak jual nak kasi mia sebab dia asik berebut telefon ngan adik klw dpt sorang satu idok la bergaduh lg, ntah nengok la camane nanti

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...