MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, August 10, 2015

wallpaper installer pm if intrested kehkeh

mgu lepas diah wasap kata kak faez (ex opismate dulu) suh ajar camane nak pasang wallpaper, ok la kita pon tengah free masa diah wasap tros la datang umah kak faez, bawa balance gam wallpaper yang kita pakai aritu..bancuh2 siap2 kasi dia kembang dalam 20 minit

pastu next step ukur wallpaper & potong siap2 kepada 3 bahagian (ikut ukuran dinding).naseb baik wallpaper jenis jalur so xde la susah2 nak ukur & tak delah wastage dia mmg guna sepenuhnya, kalau dapat wallpaper jenis kita berbunga2 tu mmg banyak wastage, sebab potongan wallpaper kedua kena la ikut corak potongan wallpaper yang pertama leceh tau ingat senang?

dah 20 minit gam dibancuh & kembang sapu la dekat wallpaper pastu kena biar dalam seminit dua bagi gam tu kembang dekat wallpaper tak bole dah gam2 tu terus lekat nanti dia akan gelembung2 ada bubble....keje ni kena buat 2 orang nak buat sorang mencabar skit sebab dia melekat kan..pastu nak lekat kat dinding plak kena hati2 takut cantuman terjarak nanti nampak cacat..fuhhh gile berpeluh2 tau nak pasang wallpaper..walhal 3 keping je pon dah la kipas xleh buka..sebab klw buka kipas nanti gam dia cepat kering.keje ni utk orang2 yang sabar je bole buat..hahaha klw tak sabar lama campak gam kat tingkat bawah. tapi bila dah siap tu dia..magic mari...terus umah jadi lain cantik lawa berseri2

ni before kejadian
ni potongan pertama mmg masa baru gam nampak bubble 2 hari lepas tu dtg umah kak faez tengok dah licin dah
maap la yea kena cover apa yg patut di cover hahah diah mmg kohaja amek gamba aku bontot nonggeng dia amek
gigih membuang kan bubble dia
cam pro2 je hahaha rumah rendah gini bole la kita tolong kena rumah tinggi2 kita larii hahaha
tara..siap dah dinding pertama
yang ni dinding lg sebelah wallpaper bunga2 kak faez pasang sendiri lepas kita dah ajar camane pasang so dia gigih pasang sendiri terer btol
cantik kan rumah klw dah pasang wallpaper terus berubah wajah

p/s: eh korang jangan nak mengada pm plak ek..hahah tlg buat umah kawan2 bole la, nak buat secara pro kena g kelas dulu la heheh..

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

2 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

Pasni rmi yg pm soh buat.. Hehe..Bole la wat side income tu ngan diah hehe

mamaRIFQY said... [Reply to comment]

Hikhikk !! Pandaii nana..bukan sng nak buat bende macam ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...