MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, September 15, 2015

maya beach

Lepas makan bot bawa ktorg ke maya island pulau paling cantik di thailand dan no 3 tercantik di dunia.kat sini dia bg masa 2 jam untuk mandi manda..kawasan agak kecik orang plak ramai dengan bot pon banyak parkingg mmg xle nak mandi beria just lepak berhambar je cantik tu xpayah nak cakap lah memang cantik gile!

Ada 2 peristiwa jadi kt sini satu,sauh bot yg tajam tu nyaris nak tercucuk kat kita allahuakbar rasa mcm nak putus nyawa kejap masa tu..salah diorang la..cucuk kt tanah xkuat masa kita lalu sauh tu terangkat masa tu kita dh menjerit dah seb baik diorg cepat2 tarik & masa tu kita kelam kabut nak naik bot iphone tercicie twpi pantai tah camane sebelum naik bot kita tgerak ati nk cek skali buka beg Ip xrapat henpon plak xde! Cepat2 patah balik seb baik la ada mamat thai tu tgk kita cam gabra cari barang dia bagi henpon siap masuk air..gile btol! Tros off kan sejam baru buka seb baik panjang lagi umur iphone kita kalau tak dah arwah dah.

Kul 4 kami gerak balik ke aonang,perjalanan amek masa sejam.penat!! Tapi pengalaman yang mengujakan...walaupon muntah 2x tapi seronok!!! Kita mmg mabuk laut..nak buat camane hadap je la..kalau bot bergerak laju xpe..kita xle klw bot benti dia gerak kiri kanan mmg pening tu yg sampai muntah tu








 gambar bawah ni semua dari sj4000













Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

2 ribu orang memberikan idea bernas:

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Cantik dan meriah sgt...

mama tisya said... [Reply to comment]

cantik airnye..adik kita pi krabi aritu lupa hp dlm poket..sudahnye bye2 la..dh la oppo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...