MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, October 2, 2015

good job kakak!

biasa ibu je kan amek gambar dalam air..ni try ajar mia plak..hehe memula dia xberani nak senyum nampak gigi..dah turun 2,3 kali selam baru dia berani..senang je ajar dia..lagipon dia memang pandai sikit2 berenang kan..jenis tak takut air punya budak hehe

bila dah selesa amek gambar air dia plak bole nak posing2 buat bentuk love la apa hahah..tak tahan tu ada satu gambo jelir lidah, gud job kakak!















Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

5 ribu orang memberikan idea bernas:

mummy_ayu said... [Reply to comment]

wah...pandai la damia.. berani plak tu..good job!!

mama tisya said... [Reply to comment]

hebat mia..dh mcm nana gk...

eima said... [Reply to comment]

GUNA CAMERA APE NI ... CER CERITA SIKIT

Ezna Ahmad Khalili said... [Reply to comment]

Akak spesis penakut....cayalah damia.....

Badariah Umar said... [Reply to comment]

Damia dh besar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...