MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, October 5, 2015

lepak @ pantai teluk cempedak

hari kedua kat kuantan...lepas bekpes makanan orang kampung (tapau nasi dagang je makan kt homestay) lepas kenyang seme bawa la bebudak g mandi kat pantai teluk cempedak, semalam dh mandi kt pantai batu hitam so ari last kita berjalan ke pantai lain plak..xla jauh pon dari homestay 12 km je...

memang la xde orang mandi kt sini tengok cam bahaya je..so kita xde la kasi bebudak mandi sgt..stakat main kat tepi2 je..darwish plak utk mengelakkan dia dari g mandi kt laut kita blikan la dia menan pasir tu kasi dia leka...mmg berjaya! hahaha..dia dokla main pasir dari memula sampai tak berganjak ke mana...

lepak la dalam sejam dua gitu...klw dulu2 datang tc tak pernah naik sampai hujung jambatan..kali ni kita g sampai hujung kena naik jambatan adoi seram plak dah la cam tak bape nk kukuh je jambatan ada yg rompong2...dah tu nak lepak area mcd tu panas yarabbi...area hujung jambatan ada pokok redup skit..





 nampak tak muke gedik budak tu & nampak tak betapa kuat ibu pegang tangan dia?hahaha klw tak pegang jawabnye kebawah dah la adik tu




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

0 ribu orang memberikan idea bernas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...