MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, October 28, 2015

menang sony MP3 walkman

contest kat insta myetiqa, tema dia #fitmalaysia, kena submit gambar tengah bersukan beserta caption dalam 20 patah perkataan, apa lagi..submit gambar dalam air..konon2 tengah bersukan renang..tak de modal diperlukan...best kan?kita memang suke join contest mcm ni submit gambar je xyah bli apa2 produk...klw menang bonus lah..klw tak menang tak rugi apa pon sebab xde kena bli pop

ada 15 orang pemenang semuanya, tahniah daud & jue lain2 tak kenal.hadiah dia sony MP3 walkman tak tau la macam mana rupa..syukur alhamdulillah..tq etiqa malaysia!


,
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

4 ribu orang memberikan idea bernas:

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

tahniah nana!

Lynn Damya said... [Reply to comment]

Salam, wahh tahniah! Kan kak..tp byk contest submit2 gambar ni ade lat insta je..sy xde insta so mmg ter-miss lah contest2 best camni..hehe tahniah kak! :D

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

congrats nana!

Ezna Ahmad Khalili said... [Reply to comment]

Tahniah lagi Nana!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...