MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, October 16, 2015

#pelayaranSAFI : dinner malam pertama

 lepas magrib seme siap2 untuk berkumpul dekat lobby hotel..cma biasa lah bas akan pickup ktorg bawa g makan...dari hotel kami ke arah pantai chenang dalam 3km je..makan kat restoran tepi jalan sebelah underwater world.

menu memang meriah...lauk toksah cakap memang banyak gile..xleh makan nasi banyak makan lauk je banyak...alhamdulillah rezeki...datang langkawi memang gemok wehhh makan best2..adoi abes la bertambah lemak2 tepu akakk hehehe...

lepas makan sape yang nak balik hotel naik bas bole naik bas, sape nak jalan kaki sopping kat area chenang pon bole..so kita & adik pilih untuk jalan kaki..saje la cuci2 mata kat chenang tu...memang dah lama tak datang langkawi..banyak pembangunan kat chenang siapa da chenang mall! hotel baru pon dah berlambak2..bole tahan juga jauh berjalan 3km dari kedai makan balik hotel...


 cantik kan lobby dia

 ketam black pepper
 tomyam putih
 ayam kerabu mangga
 siakap asam pedas
 sotong sambal
 udang kicap
 udang lipan masak telur masin
 sayur campur
 ikan bakar
 dah kenyang....jom balik
 serius rasa macam ada kat krabi je
 nampak tak chenang mall kt belakang tu..ada oldtown white coffe, kfc, mcd, chatime

.
sikit lagi nak sampai otel nampak ada satu port makan kt sawah ni xtau apa nama dia tapi menarik!




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

2 ribu orang memberikan idea bernas:

eima said... [Reply to comment]

sedapnye dinner korang wei ... tetiba aku rindu kampung aku pulak hahahahah

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Bln 2 nti br nk g langkawi..takzzabar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...