MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, November 26, 2015

pelangi petang

 bukan senang nak nengok pelangi kan?ni ari isnin lepas...balik keje nampak pelangi cantiknye...jelas sangat subhanallah...sampai umah apa lagi tros snap2...lepas tu bila dah post kt ig baru ternampak ada double rainbow rupanya..cantik sungguh clear plak tu

lepas tu dah masuk umah cuci muka tengah tunggu waktu nak buka puasa nengok ada lagi pelangi...apa lagi tros suh mia amekkan gambo kita ngan pelangi hehe bukan senang kan nak abadikan kenangan dengan pelangi, dengan muka tak siap tu ahh lantaklah main sarung je tudung xpakai anak tudung cam apa je rupa


Engkau tiba bagaikan pelangi
Tak bercahya namun kau berseri
Tapi cukup menghiburkan
Hati ini

Seharian waktu bersamamu
Tak terasa saat yang berlalu
Bagai pelangi petang kau kan pasti
Pergi jua..
(tetiba) hahaha

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

1 ribu orang memberikan idea bernas:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said... [Reply to comment]

Teringat pulak Arwah Sudirman bila nana.. post lirik lagu tu..
Al Fatihah buat Sudirman..

Ye lah nana ada dua pelangi tu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...