MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, November 11, 2015

sebelum & selepas

kemain....cam retis sangat nak makeup2 hahaha...aritu kan g ASK sebab menang tiket dari huawei kena la pakai cantik2 kan..tapi pakai seadanya je la...makeup la sikit, suh kakak makeup kan..xnak beria2 sangat sebab tau xkan menang OOTN malam tu hehehe...

so ni la hasil makeup dari kakak kita untuk ke majlis anugerah ask, slack pakai tudung cam gitu nampak pp bulat...hehe...tapi lepas solat magrib kita tuka style tudung kasi sorok pipi pau terlebey kembang tu hahaha




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

3 ribu orang memberikan idea bernas:

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

nana jarang make up, sekali make up mmg cantik...

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Akk rasa kalau nana letak lipstik tu warna pinkish skt lg menawan..tp mcm ni pun dah cantik sgt..hehehe

nanonano said... [Reply to comment]

cantik nana!!
mesti byk selfie utk contest lelain lg ni, hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...