MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, November 4, 2015

stok silky girl

dah sampai dah adiah silkygirl, dapat barangan diorang total RM100 ada bedak, blusher, lipstcik, maskara, perfume dengan pewarna rambut.kita memang pakai silkygirl je..g keje ni la barang makeup yang kita pakai...orang kedekut kan mana bole bli makeup mahal2 hehe..alah kita bukan makeup beria pon lipstick tu sebatang setahun baru abes..

tq silkygirl..jimat duit kita bedak memang nak abes dah ni..litpstick banyak lg menang contest aritu xluak2 lagi xpela simpan utk taon depan plak eheheh

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

2 ribu orang memberikan idea bernas:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said... [Reply to comment]

Akak guna pelembab bibir silk girl ni nana..
Serasi dengan bibir akak

eima said... [Reply to comment]

tahniah mmg jimat ...kite pun bakai bedak silky girl jg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...