MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, December 30, 2015

bekalan hari tua : nasi kerabu

 biasa klw ari rabu bfast mesti beli kt pasar tani sebab ada banyak makanan sedap2...ari rabu lepas anta budak2 umah tokwan skali masuk dapur tgk mak tengah potong ulam nasi kerabu, wahh langkahh kanan nih..

kita pon apa lagi amek tipuware tapau la bawa g opis hehe..nak makan kt umah dah lambat...hoii nikmat pekena nasi kerabu ma ni...xkan bole lawan la mana2 nasi kerabu lain ngan nasi krabu mak kita kekeke...

biasa klw mak buat nasi kerabu mesti time cuti sekolah, cuti hujung minggu bila anak cucu ramai berkumpul...& selalunya buat tengahari tapi kali ni buat utk bfast..so seadanya nye jelah..xde solok lada..telur asin pon xsempat rebus lagi time ni ahhh pedulikkan itu seme ini saje pon dank cukup nikmat!tak gitu deah?hahaha....deah tu la hantu skali nasi kerabu mak kita





Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

3 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

laparrr plak...sedap2 nasi kerabu mak nana...mak kita pn lama tk wat

shafura said... [Reply to comment]

uuuuhuii tengok gambar pun dah tertelan ailio...camno ni :P

eima said... [Reply to comment]

may fav ..sedap tu ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...