MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, December 31, 2015

minum petang

 cuti panjang saya pilih untuk tak ke mana2..aritu dah g pd cukuplah..nak bjalan mana pulak...heheh..saya mmg jenis xsuke holiday time public holiday sebab tau jem merata2..dengan hotel mahal xpelah..kita pilih holiday bukan time PH, kecuali klw xde pilihan terpaksa lah

jadinye bile xde g mana2..apa lagi aktibiti kat dapor lah...ni kisahnye buka peti ais tgk ada butter 2 ketol alkisah butter ni lama dah bli konon nk buat kek coklat..tapinye barang tak lengkap plak..serbuk koko xde, soda bikarbonat xde aihh mcm2 la xde..last g bli roti & coklat cip buat puding roti

nak buat pon xsampai 10 minit tuang seme bahan dalam blender, blend pastu tuang dalam loyang siap..mudah sesangat..mia pon suke..tp pelik skit mia tu suka makan time panas je..so klw dah semalaman dalam peti mmg kita la yg mkn.

klw buat puding roti harus la buah kuah kastard dia baru umph!


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

3 ribu orang memberikan idea bernas:

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

dolu buat...soya sorang je makan...mmmm......tak nk buat dah,...memasing sebok menu kampong..

Salina@IbuAqil said... [Reply to comment]

Dap tu na..
Kite tgk pn lapo blk jadinya ptg2 nih..
Happy new year & Happy weekend.. ;)

adda syuhada said... [Reply to comment]

sedapnyer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...