MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, December 21, 2015

pertemuan tak dirancang

 tajuk dah macam ayat novel! hahaha..

ni cite jumaat lepas..pasya wasap ajak makan ikan bako..kita plak kasi idea makan ayam penyet kat hulu kelang...sekali si nana keding wasap dia nak g makan kat jusco au2, bila pasya sampai amek kt opis diah plak wasap kata nak datang jusco juga saje nak jumpe nana kt sana

elok2 nak makan ayam penyet skali kita ngan pasya plak dalam dilema kemana kita sya?diorang ada kat jusco tu..moh ler kita g jumpe dah alang2 seme kt sana...hahaha hancur harapan pasya nak makan ayam penyet...jangan beranak lagi sya...nanti bebila kita la penyet bersama2

jadi ni la dia pertemuan tak dirancang...yang rancang nye lain skali jadi lain...tapi bagus juga sebabnya bukan senang nak kumpul 4 seme camni ada je hal memasing sorang sebok ngan rendang sorang sebok ngan tudung (diah jual tudung) sorang sebok ngan mek debab sorang sebok anak 2 hahaha....biasa la...kita klw plan beria2 mmg xjadi nye yang tak plan ni la jadi


 amie pon ada! datang salam cium pipi orang good boy!

 menu of the day

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

5 ribu orang memberikan idea bernas:

Amanda Suria said... [Reply to comment]

mak oiii falsya....geram plak tgok dia...hehehehe....

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Sedapnya tgk KR...lama dah xmkan..
Kim salam semua tuh

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

seronoknya tgk memasing jumpe ye..lama tak nampak berempat.,...bz memasing

mummy_ayu said... [Reply to comment]

mesti meriah bila dpt gather2 mcm nie.. best2!!

Salina@IbuAqil said... [Reply to comment]

Seronoknya dpt berkumpul mcm ni jgn bff.. Bila lah nk dpt jmpa kome lg yer.. Haiihhh!! Rindu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...