MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, December 22, 2015

rezeki 19.12.2015

sekarang dah xde bli susu banyak2 aritu ada juga bli pastu jual kan, modal xde hehehe...so skang ni beli mana mampu je..lagipun darwish mmg minum susu ni so beli utk stok darwish je la..
sabtu lepas beli 4 peket susu darwish, try sms ada 2 kod sangkut finalis

nilai masih RM50 ni kod ke-5 dari dekat 50 peket susu yang dibeli baru menang 5 kali semuanya nilai RM50 total wang terkumpul baru RM250 tak boleh celen kawan2 yang ada banyak modal ada yang menang 5,7 ribu wang terkumpul hebat!!, blom ada rezeki nk menang wang besar hehe..xpela ni dah syukur nikmat dah ni..sebab xde rugi apa pon beli sebab anak mmg minum so klw bli banyak pon bulan2 akan datang xde la nak kena bli stok susu lg dah.






Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...