MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, January 28, 2016

1,2,3,4,5 & 6 seme penah rasa

 kecik2 sape tak pernah kena bedal?tak pernah kena libas?heheh...seme menda2 di bawah ni mmg merasa lah...kita plak bapak garang..bekas askar plak tu dia nye displin toksah kata la..anak2 kena displin juga

no 1 tu mmg biasa la..kadang tu kena tang kepala besi dia tu..wow! maveles! hahaha....
no 2 pon mmg biasa juga..dulu2 umah ada pokok kelapa so memang petang2 xde wat apa rajin la raut lidi buat penyapu lidi, penyapu lidi tu toksah cakap bape puluh ada kt umah
no.3 tu  tak tahan lama sekejap je nanti rotan tu rosak cam berbulu2 sebab asik kena tibai
no 4 mmg berlambak2 patah dekat rumah hahaha
no 5 pakej sambil sapu habuk sambil buat alatan membedal
no 6  yang ni kt umah kita dulu bukan calang2 punya getah paip bukan jenis nipis2 tau...

ala..klw ikut banyak lagi alat2 yang tak tersenarai dalam ni kita pernah kena...seme ni la yang mengajar kita ni jadi orang..untung lah sape tak pernah kena pukul haha..kita ni kecik2 mmg dah lali lah orang kata tu la cara mak ayah kita dulu2 mendidik anak kan..baru jadi manusia

anak2 kita sendiri pon sekarang ni klw tak dengar cakap sangat memang kita kasi juga...no 4 & 5, sorry la nak manja2 hahha...sayang tu memang sayang..tapi klw salah mmg kena kasi ajar sikit idok la bantai cam mendera

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

2 ribu orang memberikan idea bernas:

Lea Ismail said... [Reply to comment]

hehehe.semua dah rasa.ada tambahan lagi.batang buluh. hahaha.pernah mak kejar dengan buluh sebab main lumpur dengan budak lelaki

eima said... [Reply to comment]

1 2 3 6 je penah ... mak kita jrg blasah kite ... bising mulut je tp anak kita rajin kena ngan kite ... hahahaha tp tak sakit pun tak berbirat pun .... saje je gertak sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...