MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, January 6, 2016

aktiviti cuci cuci

 weken tu xde buat apa datang la sikit kerajinan..basuh carpet & kereta..(ni klw roh rajin datang je tau haha) klw tak rajin mmg kete tu anta carwash je..carpet so far xpenah anta dobi lg mmg cuci sendiri..kebetulan plak adik bli mesin yang mcm orang guna kat carwash tu apa tah nama dia..saje la nak test kan hehee...

memula cuci carpet tabur kan sabur lepas tu set air yang tajam pergh mmg tajam wei kena tangan mau luka..mmg keluar hitam2 sekali sembur kat carpet abes keluar air hitam kotor seme klw ada spot pon bole tanggal tembak je keluar seme kotor...pasir2 segala clean dia cuci!

abes cuci carpet tros jemur & kering ari yang sama kebetulan aritu panas berdenting cepatlah kering...lepas tu sambung cuci kereta plak...sonok juga aktiviti main air gini..bebudak xyah cakap la..mmg kaki air kan..sebok la juga diorang nak tlg..(bukan nk tlg sebenarnya nak main je lebey)




kita tlg sabun adik tlg bilas bole buka carwash dah ni kan

 kemain sonok budak bdua tu main air
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

1 ribu orang memberikan idea bernas:

Iela Fazielah said... [Reply to comment]

byk kegunaan waterjet tu ek..ingatkan bersihkan kawasan rmh je...rupanyer cuci carpet pun leh pakai ni...nak bl jugak la se.....haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...