MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, January 20, 2016

menu hujung minggu

weken ktorg anak beranak klw tak g memana lepak umah mak ler apa lagi..bebudak mmg suke lepak umah tokwan lagi2 mia..sebab ada geng main darwish plak panas vontot je klw g umah tokwan sekejap je sampai dia ajak balik.."jom ayek mah"...xtau la apa yg dia suke sgt kt umah tu xle lelama umah tokwan mula la ajak balik umah

sampai umah mak tgk mak masak laksa perghhh peberet tu..gile tak makan??harus la makan semangkuk pastu petang skit kita buat spegeti utk mia..lama dah dia minta nak makan..teringin kata terlior lama xmakan...ok la ibu pon rajin la g bli spegeti..tu pon rajin sebab apa tau?sebab ada contest san remo hahaha...kalau tak mau kakak berzikir je tepi telinga suh masak

sedappp pekat likat
 ni khas utk kakak..adik pon suke sgt bertambah dia makan
tgk pinggan kemain vintage kan?mmg antik tau pinggan ni bape pulu taun dah kita xlahir lg dah ada bole plak bawa pakai kan?hehe sebenarnya kakak amek buat amek gmbr lepas tu tgk ada kt rak rembat je pakai..lepas ni kena simpan molek2..sayang barang antik woo

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

2 ribu orang memberikan idea bernas:

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

zakwan soh masak laksa gak weekend ni.. takkan mak masak je kan, harus la makan jugak, haha..! pantang ada depan mata :P

Raihanah Ahmad said... [Reply to comment]

lama juga tak makan laksa, sedap tu sis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...