MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, January 21, 2016

siapa rashid?

 aritu viral la kisah rashid kt fb...memula tu cam apa ni seme dok cite pasal rashid budak mana yg viral sangat ni hheheh...lepas tu siap ada page siapa rashid?sampai keluar berita tv3 rashid ni?gile hebat korang sampai masuk tivi hehehe

diorang interbiu 4 lelaki yang mana seme tu la rashid pengendali page siap rashid ada 4 orang admin..katanya keluarga sendiri pon xtau diorang tu rashid



 ni la rupanya rashid ada 4 org
 tv siap blur bile diorg zoom just tunjuk separuh muka je

semalam pakat banjir kat wall memasing try vonvon 
nak juga try...so jadilah seperti fauzana ismail hehee


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

3 ribu orang memberikan idea bernas:

Qaseh Suhaida said... [Reply to comment]

Sy pun try jugak hi hii

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

ewah...hahahaha
syiok jugak main vonvon tu sekali sekala kan sis

mama tisya said... [Reply to comment]

femes eashid tp yg asal yg dr BE like bill...tp yg vonvon tu smua pakat buat mcm2 kn..sronok bc ilang ngantuk haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...