MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, February 5, 2016

barang rare!

adoila hai...contest punya pasal..xde keje korek2 almari, korek tong lama2 cari barang2 lama hahaha...kita mencuba naseb je, kot bertuah ada rezki la kan...ni barang2 lama yang ada kat rumah mak kita

contest oldtown ni kena amek gambar tin oldtown dengan barang antik..so dah korek2 ni je la barang antik yang jumpe..boleh la dari xde kan

radio lama tak tau sape punya hahha
kotak askar ni kita blom lahir lg dah ada..zaman abah masuk askar dah ada..maksud dia dah 50 tahun umur kotak ni
toolbox lama..ni masa zaman abah dalam askar
dia kan makenik masa askar dulu, sampai skang dia simpan toolbox ni & elok lagi berfungsi
pinggan lama, ni rasanya mak kita punya zaman dulu kala dia simpan lagi
kunci ni abah punya..ada satu set dengan mangga lama tu ala2 zaman omputih tp xtau mana letak
lampu sulu antik
.
bekas air & makanan, gile lama dah bekas ni elok lagi tak berkarat pon


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

8 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

wah byk brg antik...good luck

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

best best

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

mmg nampak old school punya gamba ni..terkenang zaman dolu2..mmg tak da dah benda2 gini

Lea Ismail said... [Reply to comment]

memang antiklah semua tu.

Norhayati Mohd Isa said... [Reply to comment]

Tu zaman tahun 70an Nana..
Teringat akak radio dan toshlight tu :)

cik mah said... [Reply to comment]

Wahhh..mmg rarelah brng2nya...cantik

dorsett pink said... [Reply to comment]

cantik gambar2 ni

lia ummiirfan said... [Reply to comment]

cantiknya barang2 lama ni.. :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...