MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, March 30, 2016

loyang : kedai bahan bakeri di setiawangsa

 dah lama tau pasal kedai ni cuma tak kesempatan nak pegi...sebab tak de kerajinan nak membaking kan hehee..kita kat kawasan rumah ni biasa klw bli barang bakeri pegi kat taman melawati tu, baguss tu je la paling dekat & kedai yang paling lengkap..

ni dah buka kat keramat permai dekat la sikit kan...kot nak mencari apa2 yang tak cukup tu bole la terjah sini..tapi saya lebih prefer kedai bakeri baguss kot sebab banyak barang kt sana..kat loyang pon klw nak cari cocoa powder kot2 tgh nak buat kek tu tak cukup cocoa powder bole la lari sini jap dekat je.

aritu misi g sini nak cari choc rice & balang kuih..tapi choc rice dia xjual dalam peket..dia jual dalam botol kecik tu mahal..RM2.9 botol besar botol serbuk penaik tu..lagi baik bli kt giant sepeket baru RM1.50 so tak dapat apa yang nak bli kita bli botol kuih je la..RM1.50 sebotol kalau baguss RM1.20 memang ada beza harga lah tapi xkisah pon klw bli sikit2 mana tak cukup ok je pegi sini xyah g jauh2 kan. tapi klw tepung kek instant tu mmg macam2 adala...

lokasi : pejabat lama kru, keramat permai belakang asam pedas kat caltex tu




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

3 ribu orang memberikan idea bernas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...