MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, March 1, 2016

sehari di melaka

 ke melaka lagi kita..sejak adik dah pindah dok melaka..mmg ke melaka je la kita..tambah plak abang yang duduk sabah pon dah posting melaka..lagi la kerap kita turun melaka pasni..lagipon xjauh kan..bawa bebudak jenjalan skali skala sonok la diorang..bawa skali mak kita mmg suke la dia berjalan2 ni...

ari sabtu tu pagi dah gerak, malas gerak lewat sebab nanti mengantuk...sampai melaka kul 11 gitu..lepak2 dulu dah kul 4 baru keluar g bli coconut shake..memula ingat nak singgah bli kuih keria antarabangsa..skali tutup da....xpela..beli coconut shake je bawa g pantai klebang.bagi budak2 main kat playground, darwish & mia kejenye main pasir je la...

walaupon sampai pantai kul 6 tapi panas nye terik lagi...tu tak lama pon lepak...dekat kul 7 ktorg pon balik...kiranya mmg tiap kali g melaka mesti datang sini lepak2..

seb baik sempat bli cococnut shake ni..sebab masa sampai kedai dia dalam 5.50 katanya kul 6 tutup
.
sebenarnya..kita demam masa ni demam sesema, batuk, ulser, sesema...tapi gigih juga turun melaka..bawa bebudak kira cam upah la nak tinggal deme lama khamis sampai ahad ni
 dan kami juga mendapat pakej yg sama
baik kakak & darwish dedua batuk & sesema...



 ralik main belon



 darwish & kakak dayana

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

3 ribu orang memberikan idea bernas:

babYpose said... [Reply to comment]

Suka semua pic cantik cantik, anak-anak nampak happy.dah lama tak pegi melaka..



Nad MamaZN said... [Reply to comment]

gmbr cun2..
moga cepat sembuh nana

daniel danish said... [Reply to comment]

sedapnya coconut shake.. terliurrr...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...