MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, March 28, 2016

tempahan 4 balang biskut sarang semut

 last week dapat satu wasap, dari klang katanya..dia cakap nak oder biskut sarang semut..mengidam..kita pon cakap boleh..tp klw bukan musim raya min oder 4 balang baru bole saya buat..ye la tak berbaloi klw buat 1 balang...nanti beli choc rice, tepung kastard, tepung jagung guna sikit je balance kang takut tak elok dah klw simpan lama..

dia cakap ok xkisah nak 4 balang..lepas tu kita buat extra 1 balang khas utk dikmas hahah ampun dikmas dari dia mengandung sampai mikayla dah keluar baru rajin nak buat biskut ni..nape kita rajin?sebab kita dalam misi menabung hahaha..apa saje menda yang bole datangkan income mmg kena rajin la kan...

ingat nak buat dengan mak ari sabtu tu, tp mak plak ada hal so kita buat berdua je ngan mia...kita parut2 bubuh dalam bekas mia tlg tabur choc rice, pandai dia tabur xde la setompok je choc rice tu dia tabur kasi sekeliling cup tu.bole harap dah kakak tlg ibu buat kuih..dia mmg suke klw nak buat2 kek buat biskut ni..mmg nampak ada persamaan ngan ibu hehe...

so kul 1 petang tu dah siap..petang kul 6 janji ngan customer kat tesco ampang..jauh dia datang nak bli kuih...masa bagi kuih tu tanya dia mana tau saya jual biskut ni?dia ckp officemate dia pernah beli dulu & dia cakap sedap..tak lama lepas ktorg gerak dari situ dia wasap cakap sedap kuih hehe..sronok tau klw orang puas ati ngan biskut kita..moga hilang lah mengidam awak tu yea...

bab membakar yang malas sebab dah la musim panas kan...berbahanggg
 kerjasama antara dua beranak hehee
 4 botol utk ibu mengandung
 tq sudi beli yea

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

0 ribu orang memberikan idea bernas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...