MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, March 16, 2016

wajah wajah

 bukan senang nak amek gamba mcm2 style gini..kemain mengikut arahan plak tu hahaha..adik wat camni adik wat camtu dia ikut je...ni masa dia baik la...masa dia ada mood masa dia ensem masa dia juruh masa dia dengar kata...heheheh.....

yang pasti klw nak keluar makan ngan bebudak ni hati mesti mau kental, jadi raksasa kat kedai mamak?itu biasa hahaha..makanan blom sampai dia dah tumpahkan air milo..nk minum sendiri xnak orang pegang..ingat dia besar sangat?

pastu pandai membodek...ayang mama ni..peluk, cium ceh!



 






Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

2 ribu orang memberikan idea bernas:

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Macam sama je dgn pwrangai aish tau...aish mmg pandai ambk hati kita...tp pandai jugak bg kita skt hati dgn perangai nakal dia

fazilzura said... [Reply to comment]

anak boboy mmg pandai ambik ati kan .. melting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...