MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, April 19, 2016

collect hadiah dari julies

lama dah menang 2 bulan lebih ada kot...tp diorang dah bggtau awal2 hadiah lambat sikit sebab dorang tunggu dari sony hadiahnye..ok la xkisah la kan..janji dia inform..idok la senyap je kita pon paham..

so ni br ada kesempatan nak g amek...curi2 masa g collect, office julies kat kota damansara...seb baik senang cari, ikut duke je turun kota damansara...hadiahnye kita bole pilih, so kita amek sony mp3 player dengan hamper barangan julie's RM100 ada 2 beg besar penuh ngan biskut julie's, memandangkan kita xbape gemar makan biskut so kita sedekah2 la sorang sikit..kasi mak 1 tin, ltk kat office 1, bg bbster darwish 1, rezeki sama dikongsi kan...

.
kemain nakal muke iye tu
 sony mp3 player kita nak jual RM250 sape minat mai wasap 0197942480
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

1 ribu orang memberikan idea bernas:

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

murah rezki nana.. hepi for u :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...